i'm finally keeping my promise -.-

Hej bloggen efter typ hundra tusen år, jag ville plötsligt bara börja blogga så nu har jag officually börjat haha. Men men, det är ju nyår snart, så ny blogg, ny år och nya problem och minnen :)
Jag heter Seydagul, men jag blir kallad för Seyda. Jag är en 15årig tjej som bara njuter av livet helt enkelt. Jag älskar att umgås med vänner och mest av allt att sjunga. Utan musik är jag inte något haha :)

Idag var jag med Dominika ( som också fixade min design och header, tack<3), Felicia och Loly. Vi skämde ut oss totalt, men det skriver jag om i nästa inlägg. Vi var i stan och sedan på bio i Söder biografen, som ligger i medborgaplatsen. Vi kollade på New Moon som jag redan hade sett men ja, det var nog värt det ändå haha.
Köpte även bara en armband och örhängen, kan ta bilder senare.
Vi ses än så länge :)
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0